Настоятелната стратегия от страна на Sony Interavtive Entertainment за производството на мултиплеър игри, които максимално да задържат вниманието, и съответно парите, на геймърите, взе своята първа жертва. Макар и да имаха огромен успех с Helldivers 2 по-рано тази година, Concord не получи същото приветствено посрещане и Sony обяви, че изтегля играта от продажба само 2 следмици след нейното излизане на пазара.
Злощастният шутър, който навлезе в сегмент, в който трябва да се бори със заглавия като Overwatch 2, Destiny 2, Team Fortress 2, Apex Legends и чисто новата, намираща се в закрита BETA игра на Valve, Deadlock, предстои да бъде реконструиран и най-вероятно пуснат като free-2-play заглавие, което мнозина анализатори казват, че е трябвало да бъде стратегията на играта от самото начало.
Concord се появи на пазара с цена от $40/€40, като включваше и микротрансакции от типа на скинове за героите, шапки, наметала и други козметични добавки. Високата цена, както и не особено убедителната маркетинг кампания, доведоха до пълен крах за играта и тя се оказа на дъното на всички класации.
Само седмица и половина след излизането си, Concord бе продала едва около 25 000 копия (10 000 в Steam и 15 000 за PlayStation), като пикът на едновременно играещите на PC играчи беше точно 154 човека.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7jqQJhjf_3o[/embed]
Ако от Firewalk (разработчиците на играта) не успеят да я преработят успешно за повторно излизане на пазара, то това би означавало загуба от около $100 милиона за Sony Interactive Entertaintment, потенциално струвайки работата на стотици дизайнери, тестъри и други хора по веригата, които може да станат жертва на безкрайния корпоративен глад за все по-растящи приходи и безкраен приток на пари.
Източник/ци: nixanbal.com, it.dir.bg